onsdag



roligare kan man faktiskt ha en onsdagkväll..
sitter här hemma i min ensamhet och äter en apelsin som tog mig, ja ensådär 13 minuter att skala. Och på de minuterna hann jag säga ord som gör att Gud numera hatar mig, bli irriterad och slå ut två vattenglas!! 

var rickard tvungen att ställa glasen just där??!?!


Näe, nu fick jag dåligt samvete, det var inte hans fel. Nog för att han ställde dom där men det är ju jag som alltid är så klantig.  Sorry baby :)

Jag har ingen kontroll på armar och ben längre. Vet inte om det är en liten skada på hjärnan som börjar smyga fram.. ;)  Haha..




Idag har jag varit ledig så jag har fixat lite inför helgen. Drycker och alla ♥
dagspresent till älsklingen och kort som ska skickas till farmor och mormor.


och ikväll ska jag för "ovanlighetensskull" åka upp till valhall och titta när baby spelar. (för jag har ju inte spenderat så gott som varje onsdakväll och söndagarna där i snart 1,5 år ;) ) men jag gillert. 
MEN för ovanlighetenssskull ska jag ta mig en promenad upp. Det händer inte varje dag. 
 
optimistisk som jag är tror jag att de tar deras första 3 poängare ikväll men så säger jag alltid.. :)



Till morgonen ska jag och Rickard och iväg och kika på en sak. Hemligt!!  Och jag hoppas det går vägen :) :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad nyfiken man blir när du skriver sådär ;)

Hoppas det går vägen vad det nu är :)



Hoppas vi ses under helgen gumman!

Kram<3

2010-02-10 @ 19:13:12
URL: http://badweather.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu fick de sin tre poängare ikväll :D Du hade rätt :D

2010-02-10 @ 22:35:39
URL: http://badweather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0