18 januari


snart är det onsdag och då kommer fader hem från thailand.
Det känns tomt och overkligt när det inte ringer 9 på morgonen och frågar om jag vill ha mat klockan 3.. :P
men det är typsikt pappa det, och jag saknar det där och jag saknar honom.


Medans Erik och Rickard har bosatt sig i soffan håller jag på att göra om lite här hemma. Jag och mamma va till ikea igår så nu är det time att förnya mitt crib lite. Små saker kan göra stora förändringar.. faktiskt :)


Träningen gick inte alls bra idag. Fel inställning och ingen motivation alls. men det blev några minuter på löpbandet iallafall, men inte så mycke mer.. tyvärr. Men jag tar nya tag och hoppas det går lättare nästa gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0