Det som inte dödar en, gör en bara starkare


Nu är jag starkare än någonsin. Fan va skönt de känns, ett steg i rätt riktning. De tar sig. Sakta men säkert!
och Jag har äntligen kommit på att jag är ingen som man bara trampar på och kör över när man känner för det.. jag var, men inte nu längre! :)



Imorrn ska jag och malin ha en relax dag. Först ska vi till hälsan och fixa gymkort, sen blir det ett träningspass, sen går vi vidare ner till badhuset och simmar några längder. Efter det blir det babelsiiin i bastun!! :)
skön dag, yepp.


nu blir det tv:n ett tag. Snart paradise hotel :)
natti

Kommentarer
Postat av: M

ûberskön dag! :) Men jag kommer inte kunna gå i morrn, hej träningsvärk!!!

2010-01-07 @ 20:57:31
URL: http://gloory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0