hurra för schulija



fanfanfan sofia.
hur kunde jag kunna tro att det skulle bli en lugn fredag? ( jag firade julia för att hon fyllde 19 år nu den 7, fast hon inte var med på självaste festen) Grattis sötfis!!

Det blev f'n både alkohol och spel spelande. Men för första gången ballade det inte ur och det känns helt fantastiskt. Nästan ofattbart faktiskt.

Klockan är nu halv 6 och jag och Rickard har smidit planer för en liten roadtrip, bara han och jag och det ska bli  underbart att få komma iväg en sväng :) Det behöver vi  ♥

nu ligger jag här, ska låta john blund komma och ta hand om mig i några timmar för imorrn blir det gymmet. Rickard gick partaj han och det betyder att jag har hela sängen för mig själv. 


nej, nu ska jag sova innan jag hinner känna efter att jag är för alldeles för hungrig.



måste bara poängtera att jag är nöjd över min nya mobil,(1000 år efter alla andra, I know. men den andra var trött på livet annars hade jag aldrig bytt) och jag vet EN som är lite lite lite avundsjuk för att jag har touch och inte han. FÖRENGÅNGSSKULL är jag värre. Det känns fantastiskt bra!! 
  :D


Jag vet att jag ligger lite efter i utvecklingen när det gäller musik, men det är inte förrän nu
jag insett va skön den här låten ä.. ta er en lyssnare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0