Livet är bra underbart



igår blev jag bjuden på myskväll hos malla, lägg märke till ordet MYSkväll, slutade dock lite halvlullig efter några glas vin ;) Där ser man hur van jag är och hur mycke alkohol jag behöver för att bli påverkad. Men vi (iallafall jag) hade det mysigt med massa prat :) klockan var två när jag kom hem och då var det hockey som gällde, som somnade jag skönt i min säng.


måste bara påpeka att det känns som det är något stort på gång. nånting som händer som jag egentligen inte vet om jag vill hända. fast ändå vill ja de.. jaja, skitsamma. Invecklat och konstigt men vi får se om magkänslan har rätt eller ej..



Nu ska jag försöka få med mallaballa på en promenad. Tror dock att jag kommer misslyckas, men jag ska försöka.
Jag känner för att göra nått galet, vet inte vad men bara hitta på nått som gör att adrenalinet bara flödar. Nån som har förslag?!


Ikväll får vi se om Elina har lust att hjälpa mig med håret, lite lett på att se ut som en fågelbo..


tjofljöt

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå!!! Jag ska ju med ju :D

2010-01-06 @ 13:09:15
URL: http://gloory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0