Träningsvärk


oj, en hel vecka sen sist. Det det syntes att på besökstatestiken också. Neeeeråt..
Men jag har varken haft lust eller något vettigt att informera om, det har jag inte nu heller egentligen. Energin finns inte.

MEN, jag ska anstränga mig lite och uppdatera er som vill :)

Jag ska säga att all tid och energi har förmodligen gått till all träning på gymmet som jag faktiskt, tro´t eller ej har spenderat all min lediga tid den här veckan. Samtidigt som jag har jobbat en hel del. Men jag är glad och det känns som om träningen har blivit en del av vardagen, en vana liksom. Jag hoppas att det fortsätter såhär. För nu är jag (malin och jessica) på gång. Jag ska bli biff =)


Jag har faktiskt nästan nyss kommit hem från ett riktigt jobbigt och svettigt pass.. Jag och malla pressade oss med intervaller på löpbandet i 30 min. Ruggigt plågsamt under tiden men ûberskönt efteråt. Efter det blev det ett styrkepass. men mina ben var som spaghetti och min mage (som har varit väldigt utsatt den här veckan) skrek av smärta! :) men eftersom jag redan har gjort mina tre pass var bara dagens pass ett plus. OCH- jag är riktigt nöjd!

Därför ska jag unna mig lite extra idag. Med God mat, godis, ostkroker och Cola. Det får nog bli fläskfilé och potatisgratäng idag,. eller pizza :) Mmm. Det tycker jag själv att jag är förtjänt av :)


ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0