18 juli

ja.. det blir en lång tid mellan inläggen.
Men det händer inte särskilt mycke i mitt liv just nu.
Jag jobbar, har ägnat mycke tid till lägenheten. Mycket som behöver målas och rustas upp, men det får ta sin tid.
Annars gillar jag läget och är rätt nöjd med live

och om några dar åker vi och ett gäng till smögen och ska ha det riktigt jävla roligt !!
och vi, robert och jessica har börjat kika runt efter en utomlandsresa! det vore underbart just nu..
förhoppningsvis blir det i slutet på augusti.. problemet är att de ska passa in för alla med jobb å skit. själv är man väl arbetslös efter augusti.. men dä orner sä med gris bara de blir jul!!

schulija och jag ska ju söka oss till nörg och tjäna cash!! :)



ne nu har jag ont i magen så ja ska lägga mig raklång i soffan innan jag ska dra till jobbet.


ä besviken rätt ord för vad ja känner just precis nu???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0