4 juli



vilken gårdsfest vi hade här igårkväll. och den höll i sig till efter 7 imorse!
Det är iallafall vad jag kallar fest.




Efter att ha varit både hund och kattvakt den här veckan har jag insett att jag inte ska ha nått djur när jag blir stor. Gud va jobbigt. Hår överallt och den ena har mer röck än den andra, och gud vet allt! tycker det är bra att jag inte är nån djurvän. det tackar jag verkligen för!!

Nu känner jag för att städa hela lägenheten, från golv till tak, men jag börjar jobba om en timme så städningen får vänta tills på tisdag. Och då har jag förhoppningsvis målat alla dörrar en gång. Börjar bli trött på att aldrig bli klar här hemma, så jag tänkte göra ett röck här. Ska föröska hinna med att måla garderoberna också. Den där urfula bruna färgen de har nu borde förbjudas.. usch!!


nää, om man skulle fixa till sig lite kanske..

ha dä gött 



grattis moe på din dag!!

Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Fin Blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)

2010-07-08 @ 22:10:05
URL: http://www.thesilvercrystal.se/matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0