waka waka

jag har varit hemma 4 dagar sen smögen och jag känner mig inte som en människa än.
konstat beruad i 4 dagar tog verkligen knäcken på mig men hur kul hade vi inte??

Resan var värd varenda krona och just nu är kortet tomt men som rickard säger.. "Det kommer nya pengar nästa månad".
vatten och bröd är väl va vi får leva på nu ett tag framöver men det kanske är en bra bantningsmetod.. men vem bryr sig om sånt??


Nej, nu ska jag börja med maten. pappa och christina är på väg hit, sen ska de hjälpa oss att måla dörrarna här hemma!! :)





 

 





Den här låten av har gått varm  hela veckan i smögen!
men hur skön är den inte?? =)


bilder kommer så fort jag har lånat sladden till kameran av schulijett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0