16 juni



Halelulija vad tiden går fort. 16 juni redan. Vintern, våren och studenten är redan över. med risk för att låta som 60+ så förstår jag inte vart tiden tar vägen. Jag känner mig gammal.. För gammal!!
Tycker det är dags för en förändring här i livet. ( en annan slags förändring än de som redan skett).
Jag vill på semester- till utlandet, sen funderar jag på att läsa vidare eller utbilda mig till något helt annat till hösten. Jag vill inte stå stilla och trampa på samma ställe mer.. Nej, dags att ta tag i livet.


På tal om studenten- vilken underbar tid! och inte tala om balen!! Blev avundsjuk på mina otroligt fina vänner i lördags! kan inte säga annat än att de finaste på balen, självklart pratar jag om Sandra och Julia!! Ni sken som solar båda två <3






nu ska jag ta med mig röva och gå ner till tvättstugan, sen blir det matlagning! :)


morsningkorsning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0