18 juni



"Gullig, glad och go tjej, med hjärnceller och ett varmt hjärta". Är det verkligen jag det?

Det var ord som jag fick höra när jag verkligen behövde det som bäst. Och de orden kom från rätt person också! Tack  v 
Love you!!


Nej, upp med självkänslan. Jag duger!! 
jag är den jag är och har faktiskt inte tänkt att ändra mig särskilt mycke.
take it or leave it.. som man brukar säga :)

Med underbara vänner och en underbar familj och dej kan jag fanimej inte klaga.

* * * *


Dagen har spenderats i karlstad med Rickard och the hammer..
Jag har aldrig i mitt liv sett killar som hadlat så där. Jag har aldrig tidigare sett rickard titta på en tröja ens. Men idag bevisade han verkligen att han har smak och känsla.... och pengar!!
De shoppade värre än tjejer, jag lovar.

Och hammar på boulevard va en upplevelse.  För er som inte visste, det finns faktiskt killar som bryr sig om blommor, gardiner och lite myspys!!  Det fick ja bevisat idag..

Va roliga de är. De kan om de vill och de är inte så hårda och coooooola som det verkar! :)
Jag skrattar ihjäl mig..sötisar


 * * * * *

Nu sitter jag här ensam och saknar söstra. Jag längtar verkligen efter henne. Ser framemot midsommarhelgen som ska spenderas i sunnemo med goa vänner, släkt och sannizBuz!!
Ibland vill man bara vara där, precis bredvid henne. 
Hon är den man kan  prata om ALLT med, någon att skratta med och någon man kan gråta med.
Koooom hit..



näe, nu ska jag hoppa i säng tror jag. Klockan ringer 6. Jobb hela helgen och imorrn finns det en risk för kalas. Lajsek fyller ju 18år, sen ska jobbet, grupp 1 "fira/välkomma" (kalla det vad ni vill) lilla söta hedwig till världen! Funderar på om jag ska hänga på där. Där händer det grejjer kan jag tro.. Värt att missa?? återstår och ser..





"Älska mig mest när jag förtjänar det som minst,
för det är då jag behöver det som bäst"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0