30 juni


puuuuh, måsta blåsa av dammet. Bloggen har varit som död och begraven ett tag. Dåligt med tid, ork och lust den senaste tiden. Det är ju sommar och vem har tid att blogga då?!

Ikväll är det pissväder, så jag passar på att rôta i soffan med film och persson. Med Gott samvete :)
Vi har haft världens sötaste marley här under kvällen (heidi och andre är ju i turkey).
Vekken goding. Han följde varje steg jag tog och när jag duschade lyckades han tillochmed få upp dörren och gjorde mig sällskap. Men det är alltid trevligt :)
Tränade vacker tass och ligg. Det gick bra såinnåthelvete. :)

Rickard var sugen på att ha kvar honom här inatt men jag ballade. Kanske blir imorrnnatt istället.
Han börjar klockan 6 och det tycker jag passar alldeles ypperligt. Då slipper ju jag gå upp tidigt för att rastas. Kan de bli mer perfa?
Plus att Albino och Schulija får vara ensamma en stund. Utan hund och kanske utan Emma ;)


* * * *





 * * *

 

jaja, förövrigt leker livet! Dagarna rullar på och Jag tillbringar dom flesta timmarna på dygnet på jobbet. Mycket att göra och som det verkar nu lär det inte bli mindre på ett tag framöver. Snarare tvärom, men jag klagar fan inte. Sommar o semester, vem behöver inte pengar?!

Här hemma pratas det mycke om semester för tillfället. Jag vill så gärna iväg, men söstra o gänget drar iväg till smögen v29 så vi ska hänga på där och utomlandsresan med Tate och rober-T får vänta tills hösten.. eller i slutet på augusti rättare sagt.. Det ser jag framemot. :)



och på tal om golf... till helgen vankas det gårdsfest här i trakten. Dä blir sköjjit dä!

 

 

nee, dags att runda av.

tjao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0