Dear John



skönig dag.

Började dock dagen med att klockan ringde och jobbet väntade. OCh tro mig- det kändes att ja levde må jag säga. Somnade till då och då men emma var min personliga väckarklocka.. Kände mig lite som skalman med sin mat och sov klocka! somnar på momangen och äter typ... jämt..


sen drog jag till brudarna som låg på storgatan och mådde gött i solen. Blev dock lite kallt på slutet så vi mös in oss i filtar och fjantade oss.. eller ja.. jag gjorde. Becca och ja låg skred. Alltid skönt med närhet! hahahaha

Sen drog vi till ica och köpte chips o dipp och cola och tittade på Dear John. Vilken film.
If I were a boy skulle jag ta mig en titt på den och förstå hur kärlek ska gå till..  alla tjöt som grisar och mitt bland alla tårar skrattade vi..

Älskar alla mina Vänner.
ingen nämnd, ingen glömd. men ni vet vilka ni är v




I
morrn drar mitt schema igång och det ska bli en fruktansvärt rolig sommar och en fågel har viskat i mitt öra att det vankas gårdsfest här i trakten.. Det kan ju inte bli annat är rolit!! ser framemot det.


På onsdag drar jag, mormor och bus till andreas och gissa om jag ska snoooosa  på beeebis!!!!!?
LÄNGTAR!!



nej, nu ska jag slänga mig i duschen och hoppa ner under täcket!

harä gött








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0