Gött väär



det här med bloggandet börjar avta mer och mer.. men vem fan vill sitta å blogga när solen steeeker?!
Neej, när man vaknar och solen skiner genom persienerna då åker bikinin på. Försöker att lägga på brännan lite men det går sakta framåt.. Väldigt sakta..

Köpte en ny bikini när jag och jessica besökte storstan här om dan. Och den fick göra premiär idag. Det var ju jättehett i solen imorse!!
ÄNTLIGEN! :)


Idag har jag varit till till Lisa på Dolce vita och klippt mig. Färgade också bort den där apfula utväxten jag alltid, mer eller mindre går runt och bär på!!
 Nu är jag nyklippt och nyslingad så nu är jag nöjd och belåten ett par veckor.



Nu funderar jag på att hoppa i duschen och sen krypa ner under täcket. Men först måste jag se klart  Desprete. Jag får inte missa nått för då fattar jag inget sen. (jag känner mig nästan r bra)) Tyckte någon sa nått om säsongsavslutning idag! Boooring.



näe, tjarå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0