Ronja Rövardotter



Jag åkte ner till sanna igår isätllet och sov över, så vi åkte till andreas och andrea igårkväll istället. Vi köpte en jättefin rosa klänning åt lilla Ronja. OCh de speciella är att hon fick hennes första klänning av oss- gammelfaster och pappas kusiner.. dä ä vi de.. känns något gammalt kanske.. Mamma blir gammelfaster! ja, ni hör ju själva.

Snosade massor men jag blir aldrig nöjd. Jag vill ha en egen att sosa på hela tiden!! Jag får inte nog!
Ronja var iallfall hur söt som helst och pappa andreas är redan överbeskyddad.  vänta bara tills hon är 15år, då står killarna på rad utanför dörren och väntar eller första fyllan!!  =)



och idag gick jag och bus upp tidigt. Hon skulle fixa frillan halv 10, sen drog vill boulevard o IKEA. Det tar sig att med möbler. Det är inte alls lika tomt och tråkigt här hemma numera.. Börjar bli riktigt nöjd med andra ord.
och det bästa är att bättre kommer det bli med tiden!
+ att det 3:e rummet väntar på att få göras iordning. De blir sköjjigt det!



Sen drog jag hem till sättravägen och storstädade. Hela lägenheten vändes uppochner och jag blev klar tillslut, och nu sitter jag här och är supernöjd. Jag kan och orkar om jag vill :)

Imorrn kommer söstra hit och ska hålla mig sällskap två dagar irad.
och imorrn är det torsdag och revyn står på schemat.. och studenten närmnar sig.

Herregud va tiden går fort. För 1 år sen satt inte jag här med datorn i knät och åt chips! Nej då var vi hos ottosson och söp!!
Nej, för fan ungdomar, ta vara på den här tiden, särskilt den här veckan!


och om ett år är det Lisens tur v
jag börjar bli gammal.





nej, nu ska jag lägga mig. Imorrn väntar en tripp till karlstad (igen) för att besöka sjukhuset med jobbet. Gött och göra nått annat nån gång. Plus att morgondagens tur kan bli ett riktigt jävla äventyr!!





Go natt!








Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi! Snart är det min tur!!!! WIIIIHOOOOOO

glad glad glad glad

2010-06-15 @ 18:41:44
URL: http://helenlisajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0