17 mars


jag sov till klockan tio imorse!!  Fast jag vaknade första gången kl 5 då tidningen kommer,
sen 17 minuter över 8. Vände mig om och somnade om igen. och sov ända till klockan tio! :)



TIll helgen drar jag och Ritcho till Karlstad för att bli firad av dom. VI ska troligen spela paintball! Ha,ha. Hoppas innerligt att jag har fått tilbaka min kamera innan dess som just nu är inne på lagning för usla bilder, som ni kanske har märkt.. Ja, det kommer bli toppen iallafall.

Sen ska jag tvinga med Rickard in på IKEA, om han sköter sig ska han få en glass. ;)


nu har jag nyss käkat.
Ska lägga mig och läsa tidningen innan jag drar mig mot jobbet. Sanna och Wickevire har varit snälla och gett oss tidinigen! Guld värt de. att få tidning och Frukost på sängen kan väl knappast bli en bättre start på dagen?? =)


tjao

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä tänk va bra det är att ha syster si ibland... ;)

2010-03-17 @ 15:35:31
Postat av: Cherin

Tack Fia! :) Kul att nån orkar läsa :P



Hoppas du får kul till helgen!



kram!

2010-03-19 @ 12:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0