30mars

ska färjestad gå till semifinal idag eller inte, dä ä frågan?! :)


jaha, dagen idag blev inte alls så bra som jag trodde. Det har ju inte varit nått som har varit dåligt eller nått som har hänt utan jag känner bara att dagen inte blev alls som jag hade tänkt. men så ärä ibland :)

Tog mig iallafall en promenad runt Hagfors tidigare idag. Skönt att komma ut ett tag, få luft i lungorna och ha lite rörelse runt omkring mig. Inte konstigt att typ folk som sitter inne eller dyligt blir knäppa i huvudet. Usch för ensamheten!!

jaja, när jag va ute blev jag hungrig som vanligt och kom på att jag skulle testa fläskpannkaka. Så det blev vad kockarna bjöd pappa och Erik på idag. Alltid kul med gäster :)
 Konstigt nog har jag börjat tycka det är roligt att laga mat, eller så är det så att jag tröttnat på att äta dålig och snabbmat, plus att jag har börjat byta ut köttbullarna mot kassler och fläsk, och snabbmakaronerna mot potatis, hemmagjord mos eller ris.
Det är faktiskt kul att stå i köket och exprimentera lite. Resultatet blir dock inte alltid så bra men än så länge har allt varit ätbart :)

Nu är det dating in the dark och sen desperate.
Måste bara tillägga att den nya tv:n smälter in bra hemma hos oss och är betydligt mycke snyggare och bättre än den innan. De tar sig att hos oss också, sakta men säkert! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0