förslappad



söndagkväll, igen. Tiden går fort när man har roligt.- helgerna går fort för då har man roligt.

Min helg har varit hur mysig som helst.
Att jobba fredagkvällar är kanske ingen höjdare men de går det också.
På lördagsmorgon drog jag upp rickard tidigt för att åka till karlstad. Först en tripp till IKEA men med en otålig och stressad rickard gick det onödigt fort. Jag hade gärna gått och "strosat" ett par timmar. MEn det hanns inte med. Från IKEA snabbt ut till bergvik och in på gröna lyckan. (Jag gjorde debuten igår och det kändes fantastiskt bra! )
Där hämtade vi upp söstra och drog hem till dom. Korkade upp och gjorde oss iording för att sen dra till Score där ûbergod mat, hockey och bowling väntade, och som väntat fick jag storstryk. Tog en taxi med karaoke hem. (tror han ångrade att han satte på det när sanna väl obörjade Yyylaa till "Im so excited" med pointer sisters.
Väl hemma satte vi oss och tog de lugnt med alkohol och kortspelande. Sen blev de sängen.
vaknade pigga och alerta på söndagmorgon och var redo för att återigen åka till bergvik och käka med moa och Maria.
och nu ligger jag här, i sängen och tittar på film. Ska snart sova för snart ringer klockan. Imorrn är det måndag och det är dags att vakna till och komma tillbaka till verkligheten efter en sån här avslappnad och skön helg.

Den här helgen är vad jag kallar : é goa helg !


Imorrn efter jobbet ska jag och rickard hämta våran nya tv! äntligen!! :)



nej, som sagt. Dags att släcka ner och stänga ögonlocken  ett par timmar.
natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0