Gääääsp



förstår inte varför jag vaknar så tidigt på morgonen. Imorse vaknade jag tjugo över åtta. Att försöka somna om var totalt hopplöst.  Fast jag höll mig vaken bra länge igår orkade jag inte sova nu på morgonen. Vettu tusan vad det är. Utvilad kanske. Har ju skrivit i bloggen tidigare att jag har varit trött den senaste tiden, det kanske har nått med spelet att göra..


Nu är våra bästa år slut och jag har fått i mig frukost. Så nu får det bli en promenad ner till hälsan för ett pass. Att behöva gå ner gör att jag hellre skulle skippa träningen, men det är dags att ta tag i mig själv nu. Nu jälvar :)

Senare idag tror jag att jag ska städa undan alla vinterkläder och skor. Gå upp på vinden med mössor, termobyxorna och de tjockare vinterjackorna. Det blir gött de, de där stora kläderna tar så onödigt stor plats.
Sen ska jag faktiskt, tro det eller ej, rensa mina skor. Ge bort eller ge gunilla och jessica dom som jag inte vill ha så de kan sälja på loppis. Va fan ska jag ha 43 par skor till? Hinner knappast hinna använda alla på samma gång. Nej en rensing är vad som behövs. Förr eller senare måste de göras ändå, för jag ska inte ha med mig massa skräp till den nya lägeneheten. (när det nu blir av?!) 
INGEN blir gladare än R!!! ha,ha


nej, nu blir det att hoppa i träningskläderna och bege sig till gymmet.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0