glader


haaloooj!

känner mig på oerhört bra humör ikväll. Kanske för att jag har varit och hälsat på Heidi som jag inte sett på jättelänge eller för vi har tagit beslutet att sälja vårt lilla kryp in och flytta hem till vi hittar en 3 rummare som passar oss.
(info och annonsen hittar ni på hagforstorget.se)




Idag var det modevisning här i Hagfors. - En show där b.la några av klädaffärerna, frisörer och skönhetssalonger som finns i hagfors är involverade.
min underbart fina vän Jessica var med och visade upp kläder från Norbergs. Hade varit kul att se henne och alla andra men så blev inte fallet. Mamma fick med mig till gymmet en sväng istället sen var jag och kollade in heidi och andre´s egna, nya revir. Mycket väl godkänt :)

Det var evigheter sen jag såg heidi sist. Tråkigt att det blivit så men båda har haft fullt upp med jobb och träningar efter att vi tog studenten. Hela sommarn och fram till nu har jag jobbat ganska mycket och Heidi desto mer, hon har fast jobb i ekshärad sen har hon träningstider att passa. Det är inte som en annan som degar hela dagen och drar på träningen in i det sista. :) Men det var härligt att få se denna människa igen <3


Imorrn väntas jobb. En skön tur. Börjar klockan 11 och slutar 17. Jag och Emma ska täcka upp under eftermiddagen när de ordinarie har möte. En Bra tid tycker ja. Mycket bra =) och efter det blir det träning. Jag tror att jag och tjejerna gjorde upp de. Minnet är bra, men kort.



nu ska jag släcka ner och sova en stund. Klockan är ju halv 1. Länge sen jag var vaken så här sent. Brukar vara dödstrött vid 10 tiden. hahaha.


nejmen go natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0