jonny depp



efter allt tjat om ett telefonsamtal har jag fått de, och det blev bakslag. Som en kniv i ryggen. Jag har gått runt med stora förhoppningar sen skiter sig allt och nu är jag deprimerad. Riktigt deppig.  Och när jag är det för en grej så kommer jag alltid att tänka på alla andra skitsaker också. Det får mig att vilja gå å lägga mig under täcket och inte gå upp förrän ett par dagar efter och allt är tipptopp igen..


tänk om allt vore så enkelt. Tänk om allt bara kunde ha gått efter min vilja, då hade jag inte suttit här nu. Utan packat och förbrett för flytt. men icke.

"Det kommer flera", det vet jag också, men vi ville ha den här! Just den!!

skit samma.


Nu ska jag göra mig iordning för att snart gå till jobbet. Sista natten nu, sen är jag ledig i minst 1½ dag, kanske 2. det vore underbart :)
Inatt körde vi fast med bilen i sunnemo. Gissa om jag var rädd när vi skulle ut och pusha på?
Stupmörkt och snöigt- OCH massa älgar. Det ser man alltid där. Plus att jag såg färska spår. Trodde jag skulle skita ner mig..
Efter en timmes slit kom vi lös, med hjölp av andra patrullen som fick åka extra till sunnemo för att få lös oss. Två stora jävla bilen, båda fyrhjulsdrifta orkade knappt få lös bilen som knappt satt fast. katastrofalt dåliga bilar!

men  Jag orkade inte hålla mig för skratt. Det måste ha sett för roligt ut.
4 klena kärringer. Vi har inget me bilar att göra, så enkelt är det, men va skulle vi göra? 
 Ja skulle iallafall va smart och lägga en matta under framhjulet som bara spann. Kristina gasade på och whoooom sa de så låg mattan typ 15 meter framför bilen! Gissa om jag skratta!

jaja, komiskt vare men hoppas på en bättre och mer tursam natt inatt. HA,HA



På onsdag tänkte jag åka ner till mormor och hälsa på. Länge sen man såg henne. Hon kanske kan bjuda på mat också..


Jag längtar så fruktansvärt mycket tills lördag, då bär det av till Örebro med 15 tjejer som ska lyxa till det.
Vet inte riktigt varför jag ser fram så enormt mycke till det men jag är säker på att de kommer bli asroligt !!
kan väl inte bli annat ?!=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0