magsjuka


åh vilken natt jag har haft. Den var förjävlig. Tror att det var den mest plågsamma natt jag haft på alla mina 20 år. Magsjuka önskar jag inte ens min värsta fiende! usch!

och jag skulle ha jobbat delad tur idag, men så blev inte fallet. Hoppas på en bra lön ändå!


Igår lyckades jag (äntligen) få komma ner och se en innebandy match. Har jobbat väldrigt mycke under hösten och vintern och har inte alls kunnat se många damlagsmatcher. Men igår! och vilken rysare det var. Men tjerjerna är obeskrivligt bra och lyckades tillslut att vända matchen och vinna! Helt otroligt.
Jag måste erkänna.. Jag saknar innebandyn och laget massor v



Har egentligen inget vettigt att skriva så jag rundar av. Är så trött efter natten. Har inegn energi kvar. Ska försöka sova en stund medan rickard inte är hemma.

ha dä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0