ont i musklan!



åhoj va träningen går bra. Blir dock inge smalare men jag känner mig piggare och starkare faktiskt. ( vem blir smal av chips, godis, pizza och cola?? ) måste bli en ändring.
Idag har jag, malla och jessica varit ute och gått runt sjön sen blev det ett styrkepass på gymmet.!! Vi är på gång

Nu sitter jag och väntar på mat. Vi är bjudna ner till pappa. Kotletter och potatisgratäng säger man bara inte nej till. =)


Helgen spenderades med 15 tjejer i örebro! Kan beskrivas med 2 ord. Fantastiskt roligt.
Lite smått kaos innimella men det blir det väl alltid. Jag har nog aldrig lyckas undangått det iallafall!! :P

Jag, malla och Tate har börjat smidit planer inför helgen. Verkar bli ett litet kalas i mitt place. Hoppas på att kunna gå vidare senare.


nu ropar far att maten är serverad. =) De kallar jag lyx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0