stôlliheter


hahaha, jag skrattar ihjäl mig. Rickard och Magne har kommit på nån smart idé att de ska raka sig så processen är i full gång. Jag kan föreställa mig hur rickard kommer att se ut! Ett rakat, äggformat huvud och ett svart ögonbryn. hahah
de ska bli kul att se. Jag har tagit före och efter bilder på både, får se om jag kan bjuda på några kort..


ja, och på jobbfronten är det inte en lugn minut. Som jag skrev i inlägget igår, såg jag framemot en sovmorgon innan jag skulle börja kl 11, men 06,56 ringde telefonen och de var bara att sätta på sig uniformen och pinna iväg. Men jag ska inte klaga. De blir mer pengar.

Imorrn hade jag en ledig dag. Trodde jag. Fick ett samtal när jag gymmade förut och det blir en korttur till morgonen. 7-11 - eftersom jag ska vara hos frissan halv 12, sen ska jag och Rickard till Sunne och hämta den där förbannade tv:n!!! men jag tjatade att till mig rabatt. Jag tror att ja skulle bli en superbra affärskvinna. Ska kanske byta yrke! :) Nej men jag tycker faktiskt, rent och ärligt talat att vi har fått dålig service och fel information så nått ska vi att få för de. Så efter många om och men orkade jag pruta ner den med 400kr. alltid något :)

Idag när jag kom hem från jobbet hade rickard tvättat, diskat och lagar våfflor. Viist är han go? Ibland tror jag fan att Gud finns, och att han har hört mina böner alltför mycket. Typ att han tycker att jag blivit tjatig. Men de verkar löna sig. haha. Bättre sent än aldig.. Goooding v



nej, nu ska jag ner till åsa och låna dammsugaren eftersom våran har lagt av. Pappa ska vara i Karlstad hela helgen och fått i uppgift att köpa en ny åt oss så vi kan börja städa efter ordning igen.
Men tack åsa för att vi får låna din!! =)




Kommentarer
Postat av: Åsa

Så lite så, en vacker dag behöver ja kanske låna nått av er :)

2010-03-25 @ 22:21:23
URL: http://myfuckingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0