13 mars



vem och hur ofta moppar man golven när klockan är halv 9 en lördamorgon??
Jo jag gör det, eller gjorde. För första och sista gången. Städa är en tisdag eller torsdagsyssla.

Det är nämligen så att det hände saker här hemma inatt.  usch!
och mamma är på väg hit för att kolla läget med Ritchos fot. Han sa att fotdynan  hade gått av och han skulle snart dö och de värsta var att han trodde de. haha. FULL OCH DUM. kneeeep, Att mamma ska komma är anledningen till att JAG har städat, annars hade han faktiskt fått gjort de själv.


Gårdagen spenderades först med madde och malla på fiket. Jag och malin hamnade där istället för på gymmet. Men det gör ittnä..
sen våldgästade jag och madde malin och erik, erik stack ganska snabbt men dock inte vi. Klockan var ungefär två när vi lämnade placet och det var dags för mig att skjutsa Rickard och hans fyllevänner land och rike runt! jobbigt med fulla människor när man själv är spiknykter.. ( om jag nu va de) kände mig lite knäpp i huvv igår faktiskt.(förlåt alla vänner för att jag var jobbig).
Jag och jessica-tate lekte följa john med killarnas buss. De tog två s.k segervarv i pekåsrondellen.. (efter att ha vunnit en match som ändå inte skulle hålla dom kvar i div 2 =D ).. och vi efter och var allmänt störda! haha, men kul vare!

 MEN självklart var ja nykter, var bara något övertrött. haha.
När jag tillslut återvände hem i tron på att få lägga mig, ringer R och ska ha skjuts hem! bara över bôgen, men stackarn har ju ont i ljumsken och foten!! :P
(nu ligger "stackarn" i sängen och tycker synd om sig, han beteer sig som om han vore dödssjuk. Egentligen mår han säkert som en kung och har mig som slav)



Ikväll blir det alkoholintag hos malla. I stortsett alla sötnötter på ett och samma ställe.  Tror det kommer bli en bra kväll med massa skratt... och imorrn är man 20 bast. Alldeles för mycket om ni frågar mig..
Förresten!! jag har hittat mitt paket som jag ska få av rickard som han trodde han gömde på ett superduperbra ställe. Men eftersom vi inte bor i ett slott var det inte svårt att lista ut var han har lagt den.. UNDER SÄNGEN. el classico.
Hur länge tror man egentligen att det funkar??  Varken han eller jag är 7 år längre, under sängen är ju det stället man tittar på först, oavsett hur gammal man är,  Det har man alltid gjort och kommer förmodligen alltid att göra.. nått bättre måste han väl kunna hitta på?? hahaa

söto .. ♥



näe, nu ska jag ta mig frulle, sen ska jag försöka sova en stund. Har inte blivit allt för mycke sömn under de två sista dygnen. Känns som om de kommer bli en kanonkväll ikväll. Möjligtvis lite För överspeedad.. ;o)


nopp. ha de gôtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0