15 mars



måndag den 15 mars innebär att jag har kommit över gränsen. Botten is nådd liksom.
 Jag är inte tonåring längre. Usch va tiden går fort, kan inte fatta själv att jag är så gammal.
De som känner mig vet väl vilken åldersnoja jag har och har haft. Det är verkligen jättejobbigt och det är verkligen ett stressmoment. Och bara tanken av att det är dags att växa upp får håren på kroppen av ställa sig. ;)Jag vill inte bli äldre. Jag skulle vilja stanna tiden nu på ögonblicket och bara leva. :)
Det är mycke som jag ska hinna med innan jag blir en skrynklig bitterfitta med slapp mus och mustasch. Neeeiijj, tiden går alldeles för fort!!

Nu sitter jag och äter rester från min kebebrulle och tittar på biggest looser. Nyss spenderat 1,5 timme på gymmet. Känns bra att fylla på med allt som man förbrännt! NOT!! men som jag kanske sagt tidigare så jag tränar inte för att bli smal, utan för att kunna fortsätta äta som jag alltid har gjort och kunna äta allt jag tycker är gott, och de kan jag om jag varierar all matintag med träning och motion. 
Jag tycker faktiskt att de låter rimligt för min del =)





helgen har bestått av mys med tjejerna och fest. Jag vet att fest och träning inte harmonerar så bra men som sagt. 20år är väl nått att fira?! Med eller utan åldersnoja.

Men jag hade kul, jag hoppa att mina vänner kände samma sak.
Vi tjejer samlades hemma hos oss,  sen gick/sprang/åkte/flög (vad ja nu gjorde) vi till Tate och Robban. Blev dock lite trött där så jag gick och la mig :)

Vaknade inte allt för pigg på söndagsmorgon. Mådde verkligen som jag förtjänade. Ville helst gå och hoppa från bôgen men faktiskt tänkte jag lite längre. Jag kom också på att jag skulle missa allt de där som ja ska uppleva innan jag blir alltför gammal och skruttig.

jaja. som sagt, det är 15 mars and I´m still alive.



För övrigt känns det som om jag behöver till IKEA en sväng och införskaffa mig lite vår. Behöver verkligen få bort det där mörka dystra som hör hösten och julen till. In med nya, ljusa härliga färger. Dags att låta ljuset komma in och Dags att sluta deppa. Det är snart vår och ännu närmare sommar kommer vi! Är inte känslan underbar??

Men att få flytta nu vore guld.
Du som har en 3:a i sättra till salu. Ring oss!
Nuuu!! :)


nej, om man skulle hoppa i duschen tro, innan hollywoodfruar drar igång.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0