tröttsamt


ja vissa saker i livet stör man sig på, andra inte.
Jag stör mig på en sak, det slukar energi och jag blir förvirrad och går hela tiden
runt och är irriterad.
Många gånger löser det sig om man får prata om det, men vad det gäller den här saken kan jag inte prata med den här personen om!! Riktigt jobbigt. men jag antar att det bara är att hålla ut och kanske, kanske inte(?!) hoppas att det kommer en dag då man inser att det inte funkar att ha de såhär.
Någonstans - långt där inne, hoppas jag att den dagen är nära..

så, nu var det färdigklagat.



Vi har nyss kommit hem från Geijersholm.. Eller Vi har inte kommit hem. Jag har nyss kommit hem rättare sagt. Vad fick mig att skriva vi ?!?!?!
 Jag har blivit firad av familjen Persson + annica och Peter. Och Bella såklart.
Fick alldeles för mycke och dyra presenter. En jättefin ljuslykta och presentkort!! Tack så hemskt mycke! De vet att de.. Underbara människor -hela högen!! ♥
Får ju inte glömma dagiskortet" (som bella kallade det) som jag fick av henne. Det ska sättas i ram och ställas på hyllan tillsammans med de andra godingarna inklusive morfar. 

saknaden är stooor



Idag ringde chefen angående sommarjobb. Lycklig jag blir! Just nu verkar det som om jag ska jobba dagar, kvällar och nätter. Sen blir det nog kanske, som det ser ut nu ett och ett annat pass på källgården. Jag tycker det låter som om det kommer bli en toppen sommar!! Och som det låter på vädergubbarna ska de ju bli en riktigt fin och varm sommar! Hör själva hur underbart det låter. Jag vill ha sommar nu!!

men FFS. Vägarna börjar bli torra, solen skiner, snön smälter som smör, Jag har tillochmed en skadad fjäril på balkonen som jag har hand om. Våren är på ingång. Fjärilar är väl ett bra tecken?? =) jiihaaa



                     Rickard och jag i Grekland 09




Just nu är jag rastlös. Fruktansvärt tråkigt att vara själv om kvällarna. Men jag tror att jag börjar gilla läget, och bli van lugnet och tystnaden här hemma. Ensamt och tröttsamt men s....?

Min första tanke var att jag skulle dra mig ner till gymmet, men kom på i sammaögonblick att det inte är likt mig att träna två gångern på en och samma dag. Jag tänkte till en extra gång och insåg att jag är faktiskt fullt frisk. För inte orkar jag gå den där ubertråkiga kilometern igen. Nej, nån måtta får de att va!! =)

Det får bli dating in the dark och desperate istället. Ostpopcornen är inhandlat och festen kan börja.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0