Go å glá, ska människan va



idag tror jag att det kommer bli en bra dag. Jag har den känslan. Förövrigt tror jag att jag ska försöka ta mig en kortare promenad. Det känns som om magen börjar stabilisera sig igen efter flera dagars lidande av magsjuka! Usch vilka dagar jag har haft. Tur att jag har haft Rickard som jag gjort dagarna lite bättre :)

Igår var också en sån där bradag. Vi har sågottsom sålt lägenheten. Vi får beskedet av en av dom imorgon, om han inte vill ha den har vi en tjej som har "första tjing". Hon var verkligen jätteintresserad. KUL! =)
Nu är det bara att hålla tumamrna för att vi får lägenheten vi vill ha. Får besked under veckan. Om vi inte får den, vad gör vi då? - Jo då ska vi ta vårat pick-och-pack och flytta hem tills vi hittar en annan som passar oss. Vi tycker att det är värt pengarna som vi får för lägenehetn vi har nu.
och tänk va pengar vi skulle spara om vi skulle bo hemma igen :P Men nej tack! skulle aldrig byta ut de jag har och har haft i snart ett år och flytta hem. Ångrar inte en sekund att jag flyttade. Va faktiskt ett av de bättre besluten jag tagit i mitt liv! :) 

Igår kväll kom Erik hit. Han tyckte att jag behövde umgås lite efter flera dagar själv inomhus. Han och Rickard drog iväg och köpte godis och cheeseballs åt mig och sen blev de tvspel och film. Jag somnade som vanligt i soffan och vaknade klockan 3, gick och la mig i sängen, somnade direkt och vaknade halv 11. Jag tar förmodligen igen alla timmar jag varit vaken under dessa dagar, men nu känner jag mig faktiskt riktigt utvilad, men herregud vilket roligt sällskap jag är egentligen!! =D



Nu ska jag samla ihop smutstvätten och gå ner till tvättstugan. Det är en sån dag idag. Men de är gött att få rensa lite på golven. Då är det lättare att slänga allt i tvättkorgen och sen börja om på nytt :)



och idag är jag sådär nervig igen. Jag väntar återigen på ett samtal , och den här gången vill jag ha ett glädjebesked!!
:)


Förövrigt trivs jag med vardagen. Tror inte att de kan blir så mycke bättre än såhär (förutom flytt ^^)
Livet flyyter på gôtt nu!

tack vare mina älskade vänner, familj (x2)... och dig förståss ♥
Älskar er!
ingen nämnd, ingen glömd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0