11 maj


Det lev verkligen en heldag idag också. Jag börjar faktiskt bli slut både i kroppen och i hjärnan. Jag vill bara vara färdigflyttad och att allt ska vara på sin rätta plats.

Imorrn går iallafall det sista flyttlasset från Storgatan. Alla möbler ska befinna sig i den andra lägenheten imorrnkväll och det innebär att vi ska inviga den nya imorgonnatt. Alltså, vi gör våran sista natt här inatt. Förstå vilken omställning. Från en 1,5 rummare till 3,5 are !!
Det känns konstigt men så jävla braaaa!! :)



Jag känner mig som en enstöring nu, jag sitter inne under en filt i soffan och tittar på desprete en kväll som denna. Speedwaypremiären på tallhult verkar locka mer än en hemmakväll med desperate housewifes för dom flesta. Men inte jag inte. 150 spänn, Nej mig lurar dom inte ... ;)

Jessica erbjöd mig att följa med, men nej tack! kyla och ointresserad som jag är skulle jag bara bli sur och gnällig. Frökenfis har en fårmåga att bli det när det inte passar..

:)




nu får det bli en dusch sen tror jag att jag ska hoppa i säng.


något som borde tilläggas är att jag just nu är riktigt jävla glad och lycklig !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0