18 maj



jag har sovit hur bra som helst inatt. La mig tidigare än vanligt och sov till halv 11. men på nått konstigt vis känner jag mitt trött ändå.


Jag har nyss varit uppe hos jessica och käkat köttfärssås. ûbergôtt och lyxigt. Jag tycker det är tråkigt att laga mat och sen äta själv. Det där tackar jag för tate :) Tummen upp för mina goa grannar ;)


Nu är sanna på väg hit och ska vara kvar över natten. Skönt med sällskap. Bara jag inte bli bortskämd nu när man sovit själv i snart 1 vecka. Imorrn ska jag och pappa iväg och köpa golvlister och sätta upp så det blir klart här hemma nån gång.


jaja, nu ska jag diska lite innan söstra kommer hit!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0