2 maj


Ja, då var helgen slut. Än en gång. Helgen har varit kanoners!
Självaste valborgsmässoafton spenderade både jag och rickard på jobbet. Han fick sluta tidigare men inte jag inte. Iallafall var vi båda dödströtta så vi gick och la oss halv 11. De var skönt.

Lördagsmorgon vaknade jag av alarmet, lägenheten väntade. Det var dags att riva tapeter och fixa lite.
När vi gick därifrån hade vi rivit bort de tapeterna som skulle bort, slipat lite och spacklat. Nu är det golv och taperter som ska inhandlas. Det blir kuuuulit! Och i slutet på veckan hoppas jag att vi har målat klart och att det är dags för tapeterna!

Lördagkväll blev det ett par cider... lite vin.. nån grogg... och det fick jag verkligen sota för idag. Bakufull som ett svin men va fan bryr sig jobbet om det. Som tur va började jag inte förrän 4 och hann nyktra till lite innan jag började. Fy vilken morgon!! Jag vet en som njöt i fulla drag..

Nu sitter jag här, ensam och törstar. Är sugen på Loka men orkar inte åka å köpa, det får bli saft istället.
haha

nopp, nu blir det  att fortsätta se good luck chuck!

tjofljöt
 


imöra fyller bästa becca moss år! grattis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0