26 maj



jag har en onödigt stor säng för att sova ensam.
Just nu är det tomt och kallt här. Vore underbart att ha någon att krypa tätt intill.



Jag vill att de ska bli nästa vecka så jessica kommer hem till sitt riktiga hem igen. Det är skönt att ha någon att spendera dagarna och kvällarna med.  Även roligt att ha sällskap i köket, särskilt med denna underbara tjej! kom hem till sättravägen nu...
tomt och tråkigt utan dig..




nu ska jag hoppa ner i min stora säng. Får lägga min bamsebjörn bakom mig så det inte blir riktigt så tomt.

jag ska lägga mig och när jag klockan ringer till morgonen ska solen skina.
och klockan 18 väntas Sjögrändsloppet. Då vill vi ha fint väder!!



kisses&hugs



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0