29 maj



Jag får ingen ordning på mitt liv!
men jag kämpar på och försöker få alla bitarna på plats..
Det tar tid men jag har iallafall ena foten i rätt riktining.



Igår blev det partaj. men först en tripp till Bergsäng. Jag och jessica försökte få lite färg på den likbleka kroppen. Jag vet inte om vi lyckades så bra men ett litet streck fick vi allt. Sen gick solen i moln och då blev det kallt och vi käkaade jordgubbar och grädde istället, sen drog vi till mig och korkade upp. Vi Klämde i oss en pizza
Lätt som en plätt, sen lite chips på det också! :)

och Kvällen igår var helt okej. Jag hade kul!! Alltid roligt att skaka




Nu väntar jag på att klockan ska bli 5 så jag kan dra till jobbet ett par timmar. Och jag hoppas att kvällen kan bjuda på lite mer festligheter. Jag är festsuuuugen! Men imorrn ska jag och jessica till Karlstad och handla lite. Hon ska vara hårmodell åt Elina först sen ska vi, eller iallafall jag bränna Lite pengar på boulevard!!!!
 LYCKA!! tänk att man kan shoppa sig lycklig! :)



Nu blir det käk sen ska jag lägga mig raaaaklång i sôffa e stön!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0