3 maj

grattis becca!! :)



idag är jag mycket nöjd över insatserma jag har gjort till och i lägenheten och idag är den min.. även på pappret =) Den är betald och vi är på god väg med renoveringen.
Vi sliter som djur, vissa av oss iallafall.
Idag har vi tittat på golv och fixat tapetprover som vi fick låna med hem! 
Imorrn blir det förhoppningsvis en tripp till karlstad och köpa det sista så vi kan börja måla och tapetsera!

Tänkte sätta in några bilder men det får nog bli "före och efter" bilder istället, så man ser skillnaden :)




 nu ska jag mysa ner mig i soffan, hollywoodfruar nästa. Maria Montazami är så snyyyygg!! Om jag vore kille skulle jag vila ögonen på henne hela tiden :)




visst är hon läcker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0