bra helg!!:)




vilken go helg. Så brukar jag skriva men den här helgen har varit soft och helt enkelt perfekt.

På fredag kväll kom mitt största älskade kusin barn Moa hit. Vi åt taccogratäng och mös med ostkroker, chips, godis till alvin och gänget. Hon somnade runt halv 12 och då tittade jag på bröllopsfotografen. Vilken härlig film, min humor!!

tjugo över 8 på lördagmorgon vaknade moa. Jag satte på datorn åt henne och somnade om.. i typ 10 minuter, sen var det frukost tajm. Efter de tog vi oss en promenix till filmbolaget. Vi skulle ha spelat minigolf på hemvägen men banorna var alldeles för blöta så vi gick hem och bakade negerbollar istället. Eller hon bakade och jag åt :)

Sen kom jessica, robert och rickard hit och tittade på hockey, sen lämnade vi moa hos farmor och vi drog vidare till bergsäng för att grilla och spela kubb. Blev även fotboll, speedway och massa kortspelande. Sen somnade vi.

Nu ligger jag här och har ångest. Sara har lyckats övertala mig att bli med på HIF första barmarksträning. Känner mig inte alls i form för det men jag får väl prova och ge det en chans. Jag kan ju inte begära för mycket av mig när jag inte tränat ordentligt sen jag slutade med innebandyn för 2 år sen!dum som ja är..  men ja ska iallafall se till att  jag överlever idag sen blir kanske det första och sista tränigen ja gör.. =)



Nej, om man skulle gå till pappa å få sig nått i magen. Han står för maten idag!!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0