Extreme home makeover

Glad och lycklig.. så känner jag min just nu!



från koja till slott! 
Det är verklligen så det känns.
Tänk dig att helt plötsligt ett ordentligt kök, ett stort snyggt Köksbord, egen tvättmaskin, ett stort sovrum och ett tillgodo när man är van att trängas i en liten säng och i ett litet kök. I den nya slipper jag tillochmed att hålla i duschslangen själv. Hur skönt?! Det kallar jag livskvalité. ;)


Just nu sitter jag ensam i en stooor lägenehet. Dock inte tom, som tur va! Massvis med saker.
Den andra lägeneheten är så gott som tom och det är bara lite småolock och städningen kvar, men det finns desto mer att göra här.

Föresten. Är det någon som vill se en naked woman, eller nja, snarare en naken padda så finns det en lite chans/risk om man står utanför något av mina fönster. Vi har nämligen inte fått upp gardinerna än och jag är van att springa omkring naken. Förr ( förr= från 28 maj 2009 tills idag, 12 maj 2010) bodde man ju på tredje våningen med fönster åt ett håll  mot domus parkeringen, och om man skulle råka se mig då skulle man behöva stå på domustaket! stooor chans..

Men jag lovar, jag ska försöka att behålla kläderna på, så slipper ni mardrömmar!!!
 jag får inte glömma, minnet får inte svika



Förövrigt jobbar Persson natt (FÖRSTA NATTEN, min tanke om invigning gick i kras innan det blev ett förslag !!) haha. trååååk.



nopp, om man skulle kasta sig i säng tro. Jag är dödstrött och jag vet att sängen är skön










hellogoodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0