iQ feskmåååås



Då var mitt arbetspass gjort för denna gången. Jag har inte jobbat sen förra söndan, och det märktes. Yr i plymen!
men med ubergoa arbetskamrater gick det utmärkt ändå =) dumförklarade mig en aning, men med rätt fölk kunde vi bara skratta åt det!
Emma å liselottan höll på å dö!! panka, är två ord. Fattig och fisk!


Imorrn drar jag och syster till Karlstad. Hon ska vara smakråd åt mig när jag ska köpa möbler och småsaker till vårt nya crib :) kontokortet är laddat och jag ser verkligen fram emot morgondagen!

Nu har jag nyss kollat hollywoodfruarna. Men nu kom äjbi hem och tryckte över till hockey.  Jag ska försöka hålla ut för jag vill inte lägga mig i sovrummet, själv å titta..


nej, nu ska jag snoooosa. puss ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0