Livet på en pinne



nu ska jag ta tag i dagen och åka bort och måla i köket, förhoppningsvis är det för sista gången. Vi kommer iallafall få upp tapeterna idag och imorrn ska pappa lägga golv, om inte Rickard vill utmana ödet såattsäga ;) och imorrn ska mamma börja bära grejjer och plocka ur frådet. Här går dä unna! Men vi räknar med att kunna börja sova där i mitten av nästa vecka redan! :)

Bäste grannar får vi också! Jessica och Hoomie!!!!!! va fan har ja att klaga på? =)


nej, får jag dra mig, för klockan två får jag lov att ta en brejk för Affi kommer och hämtar mig. Vi ska nämligen på den tredje och sista delen av utbildningen idag! skönt, äntligen!! jag vet inte ens om man kan kalla det utbildning??

jaja, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0