ack så fel man kan ha

Jag älskar min familj. Va vore jag utan er?
Där finns det människor som älskar mig för den jag är, respekterar mig och stöttar mig i allt jag gör. Människor som alltid ställer upp och finns där. Hos dom finns det kärlek och jag är älskad. Och vad är en bättre känsla än att känna sig älskad?!

jag ska vara glad,- jag är glad för att jag har människor som bryr sig om mig. Det är inte alla som har. Dom tycker jag synd om... Alla behöver vi någon ♥





oj da.. jag var tydligen inte så glad och lycklig som jag trodde ( som jag skrev igår... och i förrgår. Fast då va jag ju faktiskt det.. kneeepp?). Drog lite väl förhastade slutsatser om att glömma det som vart och tänka på the future kanske. Men som alla säger. "Lev i nuet". Det är väl det jag gör isfall. Tar dagen som den kommer. Igår var en bra dag, allt var tipp topp och Idag var det en urusel dag. Men det kanske är så livet ser ut. Som en bergochdalbana..


Nu har jag iallafall världens beslut att fatta. Ska man, ska man inte??
Alla andra runt om mig.säger "Gör det"!! hjärnan tillhör också det gänget, medan hjärtat säger tvätrmot. Gör det inte..
och självaste jag kan bara säga Faaaan ..



jaja, det löser sig. Jag kanske ska göra /skriva  som jolin och cherin.- Lägga ner årorna och följa med strömmen?! 
det är nog fan ingen dum idé.



Men något som går framåt i mitt liv är ju den nya fina lägenheten. Mamma har nyss varit här och hjälpt mig att städa upp lite här inne, nu ser man golvet.Det fanns alltså ett golv. Under all jävla skit och saker man har dragit hit. Nu är det nästintill städat och klart. Wonderbaart. Så kära läsare, håll ut ett par dagar till, så ska jag sluta tjata om samma jävla skit sen.. men ni måste hålla uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut :)  










nej, sluttjatat för idag. Tjao!






Kommentarer
Postat av: M

Du är BRA sofia, kommer fixa allt du vill med ditt liv, det tror jag på! Du är så bra på allt du tar tag i, och från mitt synsätt så ser jag att du har allt! Allt jag alltid velat ha, trots de motgångar jag vet att du genomgått, genomgår och som du kommer genomgå. Men dessa motgångar kommer alltid finnas, men du klarar dig alltid egenom dom, som den starka människa DU är! Jag är avundsjuk på dig och din styrka! Och jag saknar dig i mitt liv, så vi en gång spenderade det, Tycker det är tråkigt att jag inte är en del av det längre, som förr. I miss it!! I miss us! Alla gör misstag, jag har gjort en massa!! En stor del av det är att ha fått oss att missa kontakten, JAG har fått oss att göra det, jag har begått misstag, ett stort, att släppa dig ifrån mitt liv!! I miss you!

2010-05-14 @ 02:06:36
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är nyttigt att lägga upp årorna att flyta med ibland Söffi.. Och det bästa med det är att man inte själv behöver välja vart det bär!

2010-05-17 @ 13:09:56
URL: http://jolins.blogg.se/
Postat av: A

bra låt!

2010-05-17 @ 13:35:39
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0