4 maj




Jag blev helt nostalgisk när jag loggade in på Lunarstorm, första gången på bra länge och jag måste erkänna att
jag saknar lunar lite . Det var den tiden då man var tonåring och ung på livet. ha,ha.

Läste i min dagbok (som det hette på den tiden) Många gamla inlägg som var riktigt pinsamma att läsa nu. Jag skämdes när jag läste dom och la därför ner och loggade ut. haha, men som sagt, Man var ju bara barnet. Jag menar, Nu är man mera vuxen ;)

Ibland känner jag mig vuxen. Just nu är jag sambo i en liten lägenhet men snart bor man i en stor trea. Man har tagit studenten, man är ny i arbetsvärlden, man lagar sin mat själv, det är ingen som städar och plockar upp efter en när man bara släpper kläderna precis på stället man står på, ingen som ringer och frågar vart man är mitt i natten, ingen som skriker på mornarna att man ska gå upp, ingen som säger att man ska gå och lägga sig på kvällen...
... ibland saknar jag min mamma och min pappa.


Iallafall har jag och pappa varit i karlstad och fixat det mesta sakerna till lägenheten. Träpanelen i köket är målat och även listor och tak. Imorrn blir det förhoppningsvis tapetsering i sovrummet och vardagsrummet. Jag tror det kommer bli jätteschnyggt när allt är klart och när alla nyinhandlade möbler är på plats. Jag ser framemot den stora sängen som kommer stå i mitt sovrum inom 1,5 vecka!! :)



Idag fyller Sara musa 20! Jag ska bjuda henne på mat när allt har lugnat ner sig lite. Vänta bara sara vilken delikatess du kommer få smaka!! :o)



och på tal om nostalgi, den här låten då? !
Den spelade jag och martina gång på gång, låt efter låt, varv efter varv när vi var ute och gleeeed i forden runt hagfors, då hon hade fått körkort.
 
Den spelade nästan sönder högtalarna eftersom låten gick på repeat! haha  


Kommentarer
Postat av: M

I miss those times! :)

2010-05-04 @ 23:23:22
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: Sara

De där med maten lät alldeles fantastiskt bra =) Du är go du! tack igen =)

2010-05-06 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0