Utvilad



Ny dag, nya möjligheter!


I väntan på att rickard ska vakna ska jag gå ut och fixa lite småsaker.
Jag ska blandannat till apoteket, handla nått gott att äta idag, vad?? sen ska jag försöka ta reda på öppentider på HSB kontor så vi kan få skriva över kontraktet på Hannah. Tänk va krångligt allt blev bara sen HSB tog över vårt hus. Annars hade jag bara ringt Nicke och allt hade varit klart på en tjillivipp. Men det här ska väl fixa sig det också, som allt annat..


Jag känner på på mig att vi kommer hinna med mycke på sättravägen idag. Hoppas, hoppas!
Bara han vaknar så.. Väck inte den björn som sover. Sägs det. Och det ska jag inte. Han har jobbat natt och han är inte att leka med när han är trött.



nopp, dags att klä sig och göra någon nytta

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0