12 november



104 besökare på min blogg. Mitt Rekord =P




Fredagkväll och jag känner inte för något annat än en kväll i soffan. 
Blev bjuden på ûbergo mat hos mamma och per efter jobbet och vi har letat bil fram och åter och jag tror att jag har hittat en som det stod soffan på. 

Jag har fått godkännande av en fridberg, men jag väntar på ett svar från den äldre brodern. Men han vill ju helst att jag ska köpa en traktor han så.. (?!)  
Men till veckan ska jag till banken och få lite ordning på ekonomin, vi får se hur framtiden ser ut, sen kan de bli ett samtal och förhoppningsvis en snabb lov till Borås såsmåningom!! :)
Det hoppas jag på..


Imorrn blir det Örebro. Jag längtar efter tårtan.. och barnen. Lilla Ronja är kanske där ocksååå. goooding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0