1:a advent


med risk för att låta som 100 år måste jag ändå säga att tiden går fruktansvärt fort. Dagarna liksom bara rinner iväg.

Trots att det är första advent fick det bli en dag inne efter jobbet. Blev ingen Karlstadtur för att se Lisa heller, men jag har röstat och gjort vad jag kan. Om Lisafisa blir Lucia (vilket jag faktiskt tror, får jag att försöka ta mig ner.)Vädret var alldeles för lessamt idag och jag kände inte för att dra iväg själv. Sen visste jag inte när jag skulle få sluta så det fick bli duschen och sen innebandyhallen med Bobo för att se div 4 laget spela istället. Det blev vinst också! BraBraBra =)

Efter att ha käkat en riktig gourmémiddag (pommes och korv; made by Sofia för den som är intresserad) hoppade jag under täcket. Och nu ligger jag är och äter marabouchoklad till Gossip, chipsen och dippen kommer fram till ensam mamma som förövrigt har sista programmet idag. ' vart är ogilla knappen (?!!) Jag kommer iallafall tjuuuut som en gris ja mää.
Jag hoppas innerligt att Linda väljer ursnygga Christian och att Emma väljer Jimmy. Har en fabbo hos Petra också men kommer inte ihåg namnet nu... typiskt.
OM nu inte Linda skulle välja Christian är han varmt välkommen hit till lilla mig. Jag skulle ta bra hand om honom och jag hoppas han är medveten om det..  


Senare får det bli Beck- om jag vågar och är vaken såattsäga.. Läskigt mä skräckisar, mord och spänning såhär på söndagkväll. Som alla vet är jag är ju en feeg liten lort..

* *  * * * *  

Fick nyss ett samtal att det blir en kväll på jobbet imorrn istället. Det betyder sooooovmorgon!
så jag ska dra täcket över huvudet och stôllsôv ända tills jag vaknar..

tummen upp till määääjj.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0