2 november



Ännu en dag har spenderats i Karlstad. Fast idag med bäste Bobo.
Tanken var att jag bara skulle va med som sällskap och eventuellt spendera nån krona på julsaker på IKEA. Men blev dock väldigt besviken. Fanns inte alls mycke, och absolut inget jag gillade.. Men jag lyckades handla för nästan 1000 lappen ändå, plus ett par stövlar och mjukisbrallor.
Slutsumman hamnade på ca 1600 kr då jag kom på att jag hade hämtat ut pencillin på apoteket tidigare på dagen för 480 Riksdaler.. rena rama rånet!!
 
Läkarbesöket och apoteket kostade mig sammanlagt 620 kr. Då blir jag snål. Hatar att lägga ut pengar på tråkigheter, men nu ska jag bannemej bli frisk också, så jag får och orkar träna efter ordning.

Ibland önskar jag att jag var Krösus Sork eller att jag hade pengar som Joakim Von Anka..
tänk att kunna simma i sina pengar. Hur skönt?? =)



Dom senaste 2 veckorna har blivit viloveckor för mig. Eftersom min hals har spökat så länge har jag inte haft några krafter över till träning. Den tid och energin jag har haft över har jag lagt ner på jobbet istället.
och på torsdag ska jag till Källgården igen.
Har inte varit där sen julafton, lite nevös men det ska nog gå bra!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0