Å sköna lediga dag



jag läste nyss igenom mitt senaste inlägg och jag fick det att låta som om jag köpte mina skor och byxor på IKEA, men sorry. De har inte börjat med kläder än .. :)


Idag på min (förhoppningsvis) lediga dag hade jag tänkt städa här hemma. Tööligt men välbehövligt. Tänkte också att jag skulle hinna med och tvätta lite så jag kan sätta på mina nya sängkläder som jag investrade i igår. Bästa känslan det, att få lägga sig i rena sängkläder!

Ska även till Far och äta. Jag har köpt en liten liten grejj till honom som jag ska göra iordning som tack för att han är så jävla bra.

Becca ville också att jag skulle med henne ut på stan och fixa lite saker.


Jag vet verkligen vad jag har att göra idag. Men jag gillar det :)



Nu ska jag hoppa i duschen innan våra bästa år börjar.
Ciao












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0