brrrr



det är verkligen svinkallt. Både ute och inomhus, dags att sluta snåla och dra upp elementen. Ledsamt att frysa så man är blå om fingrarna när man sitter vid datorn. Då är det illa måste jag säga.
Nej, men ge lite mig sommar och sol så ska jag sluta gnälla sen. :)

 
* * * * *

Haleluljah moment. Julia har lyckats övertala mig till ännu en innebandyträning. Det ser jag framemot. Känns dumt att bara komma och gå sådär, men jobbar man som jag gör så är det svårt att träna på dessa tider. Hmm..
Men idag är jag ledig så jag ska faktiskt hänga på. Kan bli kul! :)



Nått annat som var roligt.. nån som såg på veckans kanin igår? (vet inte om de var repris kanske).
Herregud va jag skratta.
Och swampis  trodde det var porr..
"veckans kanin" hahaa

undrar va den mannen tänker på om dagarna ja..




nej, om man skulle fixa käk tro.
Imorrn gör jag mitt första skift på mitt första egna schema!
yabbadabbadoOoo







Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är härligt med sommar. =)

2010-11-10 @ 21:21:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0