från och med nu



borde skriva att det är skönt med fredag, men vad gör det när man ska jobba??
Hursomhelst ska man försöka ta sig ett litet kalas imorrn ändå. Suger för mycket i tarmen. Men kan ju ha kul fast man tar det lugnt! så får det bli.

Livet flyter på just nu. Fick mitt schema förlängt igår, så jag iallafall månaden ut. Härligt!!
sen var jag till banken igår och där låg jag på plussidan!
Dagarna rullar på och det går med en himla fart. Snart maj och jag längtar. Jag kommer bli universums bästa ...... yepp, det kommer jag faktiskt.


Livet kan väl knappast va bättre?? Va mycke mer kan man begära?
Nope, det går riktigt bra nu med allt. -förutom att det är något som fattas.

Annars är livet tipp topp.







"when I see your smile, the whole world stops and stare for a while"

Man kan inte vara annat än glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0