fredag




Äntligen hemma efter ett Lååång arbetspass och en vakennatt på källis. Jag Började 7 igår morse och slutar nu Kl 12.
När det gäller jobb så tror jag ibland att jag är snäll så jag bli dum, men man får ju tänka på pengarna som kommer nästa månad. Precis lagomt till jul :)

Jag måste nog erkänna att jag är ganska trött och sleten nu, får nog bli några minuter i soffaan innan min älskade mor och jag ska åka ner till karlstad för av övernatta hos söstra. Vi tre Kvinnor (kanske 4 inom en snar framtid) ska äta god mat, mysa och prata en massa skit, som bara vi kan.


Känns lite overkligt att familjen ska utökas.. ( Bäst att tillägga att NEJ Mamma har Inte en bulle i ugnen).




Fick en glatt samtal från chefen tidigare idag. Hon har gjort en schema till mig för ett par veckor framöver.
Det betyder alltså att frånochmed idag går jag på schema!!
I några veckor kan jag planera mina dagar och kvällar.
Jag är superduper glaaaad. Fast det bara gäller en så kort tid, men man ska glädjas åt det lilla.
I LOVE IT :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0