Kär i Kärleken?



har haft en skön ledig dag. Tog en promenad till filmis och julia förut. Stod där och pratade i flera timmar, sen
drog jag och pappa till sunnemo och hämtade ett jättefint lantligt bord efter pappas farmor och farfar. Det bordet står numera hos mig i mitt vardagsrum. En bild kommer kanske senare.
Har även fått mig ett nytt soffbord efter Anita ( mammas "svärmor") Det är ljusgrönt men ska bli vitt inom en snar framtid. Som allt annat här hemma! Men det tror jag kommer  bli gôrbra!

På lördag kommer mamma hit och hjälper mig med storstädningen och nya gardiner ska upp. Adventljusstakarna få vänta nån vecka till. På något konstigt vis ska det bli mysigt med julen. -Julgran, julpynt, ljusstakar, tända julgranen på morgonen, tända ljus, läsa tidningen och äta en riktigt go frukost med mormors nybakade bröd!!
Jag som alltid har hatat juletider! Men de kanske ändrar sig med åren?! :)
Nästa jul kommer garanterat bli den bästa av dom alla! <3



* * * *



Nyss tittat klart på Sex and the city. Gjorde ju ett tappert försök häromkvällen men lyckades inte. Men nu är det klart. Bra film för övrigt!

Nu ska jag titta på Dagboken.. igen! Känner bara för en film och soffkväll men klockan är ganska mycket. Snart sängdags.


natti på er!









en kväll som denna saknar jag någon att krypa tättintill..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0