Miss it



Måndagkväll och min hals är fortfarande med och krigar. Mina halsmandlar mot mig. Inte bra. Inte kul.
Det är nästan så att jag tycker lite synd om mig.
Det är nu, i detta läget man längtar hem till flickrummet. När man var sjuk på den tiden tog mamma och pappa hand om mig som om man låg inför döden och man blev nerbäddade i soffan och allmänt bortskämd.
Men ja är inte bitter. Jag har nyss kommit hem från jobbet och jag ska slänga mig i soffan och trotsa det onda.

Veem fan kan vara bitter.. Livet e ju wonderbaart

och på tal om döden.
När jag skrev det fick jag väldigt dåligt samvete..Jag sörjer med min arbetskompis som har fått stått med det mesta och nu sitter hon i det igen.. Fy vad livet är orättvist!
Jag Tänker på dig och din familj!



* * * *


Nog om det tragiska och till det roliga.

Jag blir "faster" till en liten tjej den 5:e april.
Det är värt att äta go mat ikväll!!

grattis Erica o Daniel :)




Jag är också glad för min vän Heidi skull!
Mår mina vänner bra, mår jag bra!!







Kommentarer
Postat av: Heidi

Meen Fia, glad jag blir :) Grattis också! Vi får ses nån dag.

2010-11-02 @ 11:27:10
URL: http://heidiklier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0